ΑΘΗΝΑ

Κόστος: 12€ EUR

Περιγραφή Αγγελίας

Μoυσικοπαιδαγωγός Ειδικής Αγωγής (ΥΠ.Π.Ε.Θ.)--Κλασσικό/Μοντέρνο Πιάνο

Παραδίδω μαθήματα Μουσικοθεραπείας σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές μέσω μουσικοκινητικών μεθόδων.Πιάνο,Αρμόνιο,(παράλληλα με την ύλη διδάσκονται και τραγουδάκια από γνωστές μελωδίες ώστε το μάθημα να γίνεται πιο ευχάριστο στα παιδιά),Μουσικοκινητική αγωγή - Προπαιδεία, Δημιουργική απασχόληση(σε παιδιά τυπικής/μη τυπικής ανάπτυξης-προυπηρεσία 7 ετών σε παιδιά με ειδικές ανάγκες).Επίσης διδάσκω Φωνητική,σε μαθητές έως 20 ετών(τραγούδια με την συνοδεία πιάνου),Μοντέρνο Πιάνο-Αρμόνιο,(Θεωρία,Ασκήσεις Φωνητικής/Σολφέζ)με Παλιό και Σύγχρονο Ελληνικό και Ξένο ρεπερτόριο.Δυνατότητα ηχογράφησης φωνής και ενορχήστρωση τραγουδιών σε χώρο Στούντιο Ηχογραφήσεων.Όχι online μαθήματα.Για την ασφάλεια όλων,έρχομαι στο χώρο του μαθητή,φορώντας ειδικό καπέλο με μάσκα πλαστική τύπου γυαλί,που καλύπτει και το λαιμό.(Για τις απομακρυσμένες περιοχές το μάθημα κοστίζει 12-15ευρώ/ώρα,ανάλογα με την απόσταση(Συζητήσιμη).
ΠΤΥΧΙΑ
Diploma in Kodály Music Pedagogy/Choir conductor ''Zoltan Kodaly Pedagogical Institute Of Music'' Πτυχίο Πιάνου,Αρμονίας,Αντίστιξης,Φυγής Πιστοποίηση Βυζαντινή Μουσική.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
(Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης )Moυσικοθεραπεία
(Ελληνικό Κέντρο Ερευνών Ήχου Μουσικής Λόγου)Μουσικοθεραπεία
(Υπουργείο Παιδείας) Σεμινάριο - Η αναγκαιότητα της συστηματικής διδασκαλίας της μουσικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.Μεθοδολογικές και Βιωματικές προσεγγίσεις από την Α' έως την ΣΤ' δημοτικού σχολείου
(Polymnio Conservatory ) Σεμινάριο - Eτήσιο σεμινάριο στο μoυσικοπαιδαγωγικό σύστημα ''Εdgar Willems''
(Ελληνικό Ωδείο)Εμπέδωση της Μουσικής Θεωρίας στις μικρές ηλικίες
Παρακολούθηση ετήσιου επιμορφωτικού σεμιναρίου στη διαπολιτισμική εκπαίδευση ετερότητα ,αποδοχή,ένταξη και σχολείο.Τμήμα επιστημών προσχολικής αγωγής και εκπαιδευτικού σχεδιασμού.Σχολή ανθρωπιστικών σπουδών,πανεπιστήμιο Αιγαίου

Εφαρμόζεται Μουσικοπαιδαγωγικό Σύστημα ''Kodaly''
Λίγα λόγια
Το Μουσικοπαιδαγωγικό σύστημα Kodály δημιουργήθηκε από τον Ούγγρο συνθέτη, εθνομουσικολόγο και μουσικοπαιδαγωγό Zoltán Kodály (1882-1967), ο οποίος χρησιμοποίησε τις εφευρέσεις του John Curwen (1816-1880) που ήταν γνωστές ως “φωνομιμικά σύμβολα”, τις ρυθμικές συλλαβές για τη ρυθμική ανάγνωση που επινόησε ο Joseph Chevé (1804-1864) και τη παιδαγωγική φιλοσοφία του J.H. Pestalozzi (1746-1827). Η παραδοσιακή μουσική της Ουγγαρίας και η επαφή του με τον συνθέτη Béla Bartok (1881-1945) τον οδήγησαν στη δημιουργία ενός μουσικοπαιδαγωγικού συστήματος, που έδινε βάρος στην εκπαίδευση της φωνής και του αυτιού μέσα από το τραγούδι και τη μουσική ακρόαση.
Το τραγούδι στο σύστημα Kodály θεωρείται μία φυσική ικανότητα, ανάλογη με αυτή της ομιλίας. Ο Kodály αποθάρρυνε τη συνεχή υποστήριξη της φωνής με τη συνοδεία ενός μουσικού οργάνου. Καταλληλότερο μέσο για την καλλιέργεια της αντίληψης της τονικότητας θεωρούσε το δίφωνο τραγούδι “a capella”, με το οποίο τα παιδιά μπορούσαν να συγχρονίζονται τονικά ακούγοντας ο ένας τον άλλον. Στη ρυθμική ανάγνωση και το ρεπερτόριο που μαθαίνει ο μαθητής του συστήματος Kodály περιλαμβάνονται, αρχικά, παραδοσιακά τραγούδια του τόπου διαμονής του και της πατρίδας του, ενώ αργότερα περνάει σε έργα κλασικής μουσικής. Επίσης, η διατονική κλίμακα διδάσκεται, αφού έχει διδαχθεί η πεντατονική- μιας και το πεντατονικό στοιχείο ανήκει στα βασικά χαρακτηριστικά της ουγγρικής μουσικής παράδοσης. Τα πρώτα μουσικά κομμάτια που διδάσκεται ο μαθητής είναι γραμμένα πάνω σε λίγες μόνο νότες και σε μικρά μελωδικά διαστήματα.
Ένα από τα τρία βασικά εργαλεία του συστήματος Kodály είναι η χρήση του “σχετικού sol-fa”, το οποίο βοηθάει στην εύκολη και γρήγορη εκμάθηση και καταγραφή της μελωδίας ενώ καλλιεργεί την εσωτερική ακοή και τη μουσική μνήμη. Έχει τις ρίζες του στο “σύστημα των εξαχόρδων” του Guido d’Arezzo (991-1033) και τη “σχετική-δυναμική” σχέση των φθόγγων μεταξύ τους, ενώ βασικός κανόνας είναι η ονομασία της τονικής κάθε μείζονος κλίμακας ως “do” και κάθε ελάσσονος κλίμακας, ως “la”. Δεύτερο εργαλείο στο σύστημα Kodály αποτελούν τα “φωνομιμικά σύμβολα”- σήματα των χεριών, το καθένα από τα οποία αναπαριστά έναν μουσικό φθόγγο. Χρησιμοποιούνται κυρίως στη διδασκαλία των μικρών μαθητών βοηθώντας τους να συνειδητοποιήσουν την κίνηση των φθόγγων και τα διαστήματα που σχηματίζουν μεταξύ τους. Η χρήση ρυθμικών συλλαβών για την απαγγελία του ρυθμού αποτελεί το τρίτο εργαλείο του συστήματος Kodály. Πριν την εκμάθηση των χρονικών αξιών, ο μαθητής διδάσκεται τον ρυθμό με τη χρήση μικρών μουσικών μοτίβων και ρυθμικών σχημάτων, τα οποία είναι συνήθως χτισμένα πάνω σε δύο ή τρεις νότες. Για κάθε ρυθμικό σχήμα και χρονική αξία υπάρχει και μία αντίστοιχη συλλαβική ονομασία, όπως η συλλαβή “ta” για τη χρονική αξία του τετάρτου και οι συλλαβές “ti-tiri” για το ρυθμικό σχήμα “όγδοο- δύο δέκατα έκτα”. Τέλος, κάποιοι γενικοί στόχοι του συστήματος Kodály είναι η ανάπτυξη της έμφυτης μουσικότητας, η γνωριμία του παιδιού με βασικές μουσικές έννοιες, η επαφή με τη μουσική του κληρονομιά, αλλά και με την παγκόσμια μουσική δημιουργία μέσα από τη μελέτη, την εκτέλεση, την ακρόαση και την ανάλυση ποιοτικών μουσικών έργων.
Κύριο μέλημα του Kodály ήταν η μαζικοποίηση της μουσικής εκπαίδευσης. Για αυτό τον σκοπό επεδίωξε τη συγκέντρωση παραδοσιακών ουγγρικών μελωδιών, με τις οποίες θεωρούσε ότι έπρεπε να διαπαιδαγωγηθούν τα παιδιά. Ο ίδιος έχει γράψει μεγάλο αριθμό έργων για παιδική χορωδία, ενώ σήμερα το σύστημα Kodály αποτελεί ουσιαστικά το εθνικό ουγγρικό μουσικό σύστημα.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Δημόσια εκπαίδευση(Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια)/Ιδιωτική εκπαίδευση/Ιδιαίτερα μαθήματα κλασσικού/μοντέρνου Πιάνου/Μουσική τεχνολογία(εκπαιδευτικός σε ΙΕΚ)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Καθηγήτρια μουσικής/Μαέστρος παιδικών χορωδιών/Pianist σε πολιτιστικές εκδηλώσεις/Στούντιο ηχογραφήσεων.Συμμετοχή και συνεργασίες σε μουσικές παραγωγές με την συνεργασία γνωστών καλλιτεχνών Γερασιμου Ανδρεάτου, Βασίλη Λέκκα κ.α.

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Ηλικία 40
Γραμματικές γνώσεις Κάτοχος Μεταπτυχιακού
Περιοχές Αθήνα - Νότια προάστια, Αθήνα - Κέντρο
Διδακτική ώρα 45 λεπτά
Μαθήματα και σε ενήλικες Ναι
Online Μαθήματα εξ αποστάσεως Όχι
Διαθέσιμος για φροντιστήριο Ναι
Συνοικίες - Δήμοι Καισαριανή,Βύρωνας,Γουδί,Ζωγράφου,Ιλίσια,Χολαργός,Παπάγου,Αγιος Αρτέμιος,Παγκράτι,Μετς,Καλιμάρμαρο,ΚολωνάκιΝέα Σμύρνη,Νέος Κόσμος,Ηλιούπολη
Διδακτική εμπειρία 10 έως 20 χρόνια
Διαθέσιμες μέρες Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σαββάτο, Κυριακή
Ιδιαίτερα μαθήματα καλλιτεχνικών Πιάνο, Αρμόνιο, Φωνητική
Συστάσεις Διατίθενται
Τηλέφωνο επικοινωνίας 69..........show

Σχόλια

comments powered by Disqus

Μηχανισμός αναζήτησης

synt

Πρόσφατες αγγελίες

Απόφοιτη Αγγλικής Φιλολογίας Ε.Κ.Π.Α και κάτοχος P ...
Παραδίδονται μαθήματα, δια ζώσης και εξ αποστάσεων ...
Παράδοση μαθημάτων ρωσικής γλώσσας σε όλα τα επίπε ...
Είμαι απόφοιτη του τμήματος Φυσικής του Αριστοτελε ...
Απόφοιτη Πανεπιστημίου Φιλοσοφικής σχολής παραδίδ ...